FFM/SFA - nowa usługa dla biznesu w Plusie
Sieć komórkowa Plus wprowadziła FFM/SFA - nową usługę dla klientów korporacyjnych. Aplikacje tych systemów na telefon mają ułatwiać zarządzanie pracownikami w terenie, zmniejszając koszty firmy przy jednoczesnym wzroście wydajności pracowników.
FFM (Field Force Management) to system wsparcia w zarządzaniu procesami w terenie, zarządzania pracownikami i flotą samochodową oraz zarządzania relacjami z klientami. SFA (Sales Force Automation) to rozwiązanie wspierające działania przedstawicieli handlowych w terenie oraz managerów zarządzających tradycyjnymi kanałami sprzedaży.
Mobilne systemy FFM/SFA może zastosować każda firma posiadająca pracowników terenowych. Dla każdego klienta budowane jest dedykowane rozwiązanie dopasowane do specyfiki jego branży i rynku. Dodatkowo każdy klient otrzymuje wsparcie analityka, który wraz z zespołem specjalistów oferuje doradztwo i konsulting w każdej fazie projektu.
Schemat budowy systemu SFA
Zastosowanie FFM/SFA ma przyczyniać się m.in. do oszczędności związanych z wdrożeniem systemu mobilnego i funkcjonowaniem sieci przedstawicieli handlowych, podniesienia efektywności sprzedaży poprzez zaoszczędzenie 20 proc. czasu pracy handlowców, sprawniejszego zarządzania firmą i szybszej reakcji na zaistniałą sytuację rynkową, jak np. powiadomienia o spadku sprzedaży czy aktywności konkurencji, budowy jakościowej bazy wiedzy o klientach, obniżenia kosztów operacyjnych poprzez ograniczenie kosztów związanych z dotychczasowym obiegiem informacji w formie papierowej i innych kosztów operacyjnych, skrócenia czasu wysyłki towaru do punktów handlowych oraz zwiększenia efektywności przesyłania informacji pomiędzy producentem a dystrybutorem.
Aplikacja mobilna systemów FFM/SFA posiada m.in. wewnętrzną pocztę elektroniczną z centralą i oddziałami firmy, dostęp do bazy klientów i informacji o nich, kalendarz, możliwość rozliczenie pojazdu i sprawdzenie aktualnego stanu licznika.
Dołącz do dyskusji: FFM/SFA - nowa usługa dla biznesu w Plusie