1,51 mln widzów Festiwalu muzyki tanecznej 2020. TVP2 znokautowała konkurencję
Tegoroczną edycję Festiwalu muzyki tanecznej oglądało średnio 1,51 mln widzów. TVP2 w czasie transmisji dwudniowej imprezy była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 1,59 mln zł.
Festiwal muzyki tanecznej 2020 na antenie TVP2 transmitowany był przez dwa dni - 8 i 9 sierpnia br. Muzyczna impreza przyciągnęła przed ekrany średnio 1,51 mln widzów, co przełożyło się na 14,36 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,37 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,22 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Pierwszy dzień imprezy śledziło 1,66mln osób, co przełożyło się na 15,57 proc. udziału w 4+, 11,89 proc. w 16-49 oraz 13,30 proc. w 16-59. Drugiego dnia wydarzenie miało średnio 1,40 mln widzów przy udziałach na poziomie 13,52 proc., 11,05 proc. i 11,55 proc.
TVP2 w czasie transmisji dwudniowego festiwalu była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym paśmie z udziałem na poziomie 6,09 proc. zajęła TVP1, trzeci był Polsat (5,99 proc.), a czwarty - TVN (4,82 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP2 miała dużą przewagę nad swoimi głównymi konkurentami.
Wpływy reklamowe wokół muzycznej imprezy wyniosły 1,59 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,51 mln widzów Festiwalu muzyki tanecznej 2020. TVP2 znokautowała konkurencję