SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Fejkowy profil Ewy Chodakowskiej na Linkedin. "Ktoś się podszył"

Ponad tydzień temu na platformie Linkedin pojawił się profil „Ewa Chodakowska Kavoukis”. Z tego konto zaczęto wysyłać także zaproszenia do bazy kontaktów. - To fejkowe konto - zapewnia Joanna Getka-Kaczor, PR managerka Ewy Chodakowskiej. Profil jest obecnie niedostępny.

Ewa Chodakowska, trenerka fitness i jedna z najbardziej wpływowych Polek w Internecie, jest bardzo aktywna w mediach społecznościowych. Jej profil na Facebooku ma 2,1 mln obserwujących, a na Instagramie – 1,9 mln obserwujących. Nie ma jej jednak na Linkedin. Ponad tydzień temu profil "Ewa Chodakowska Kavoukis" pojawił się na tej platformie – ale jak informuje Joanna Getka-Kaczor nie został założony przez nikogo z zespołu Ewy Chodakowskiej. Zresztą, że taki istniał PR managerka dowiedziała się od nas. – Natychmiast zadzwoniłam do Ewy, ponieważ ona sama prowadzi profile pod swoim nazwiskiem, ale też nic o tym nie wiedziała – mówi Joanna Getka-Kaczor. Dodaje, że także żadna z firm z nią współpracujących nie zakładała takiego profilu na Linkedin.

- To musiało być fejkowo konto, które już zostało zablokowane. Ale będziemy próbowali skontaktować się z Linkedin i dowiedzieć, kto mógł je założyć – dodaje Joanna Getka-Kaczor.

Profil był opisany jako należący do Ewy Chodakowskiej Kavoukis. Kavoukis to nazwisko męża Ewy Chodakowskiej. Dodano, że należy do właściciela BeBio Polska. To marka Ewy Chodakowskiej. Promował także produkty jej marki (były kopią tych promowanych na Instagramie). Wyglądał więc wiarygodnie, chociaż jak na standardy Linkedin były w nich mało treści.
W tej sprawie wysłaliśmy także pytania do działu obsługi klienta LinkedIn, ale do czasu publikacji tego tekstu nie otrzymaliśmy odpowiedzi.

Rok temu Ewa Chodakowska poinformowała na Instagramie, że nieznana firma wykorzystała jej wizerunek do stworzenia fałszywej reklamy środka odchudzającego. Bazowała ona na fałszywym wywiadzie.

W ub.r. spółka Bebio należąca do Ewy Chodakowskiej i jej męża Eleftheriosa Kavoukisa zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 12 proc. do 14,89 mln zł i spadek zysku netto z 5,55 do 4,68 mln zł. Epidemia spowodowała odwołanie eventów z udziałem Chodakowskiej, a jednocześnie wzrost sprzedaży w jej e-sklepie Bebio.pl i platformie BeActivetv.

Wiosną ub.r. trenerka została ambasadorką marketingową kolekcji Ohelo biżuterii W.Kruk i była jurorką w talent-show TVP2 „Dance, dance, dance”. Od wielu lat promuje Adidasa, na początku br. wystąpiła w jego kampanii wspólnie z Zuzanną Borucką, Dominiką Nahajowską i Anną Fritz-Fabijanek.

Jesienią ub.r. w sondażu zrealizowanym przez firmę Wavemaker Chodakowska uzyskała taki sam udział wskazań co lekarze (7 proc.) w odpowiedzi na pytanie o autorytet w tematyce zdrowotnej.

Dołącz do dyskusji: Fejkowy profil Ewy Chodakowskiej na Linkedin. "Ktoś się podszył"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl