FedEx uruchomił platformę edukacyjną "Kierunek jutro"
Agencja mediowa OMD oraz odpowiedzialna za działania branded content spółka Fuse (Grupa OMD) wystartowały z niestandardowymi działaniami dla marki usług kurierskich i transportowych FedEx. We współpracy z "Business Insider" stworzyły platformę edukacyjną „Kierunek jutro” dedykowaną małym i średnim przedsiębiorstwom.
„Kierunek jutro” to serwis, którego celem jest dostarczanie przedstawicielom małych i średnich przedsiębiorstw fachowej wiedzy z zakresu rozwoju firmy oraz światowych trendów w e-handlu. Platforma udostępnia swoim użytkownikom także informacje związane z ekspansją firmy na europejskie e-rynki, zachowaniami konsumenckimi w trakcie pandemii oraz pomaga przełamywać opory związane z rozwijaniem biznesu na tak odległych rynkach jak Stany Zjednoczone czy Japonia.
Przedsiębiorcy mogą skorzystać m.in. z quizu sprawdzającego wiedzę o e-commerce. W przygotowaniu jest również podcast, który wkrótce wzbogaci ofertę platformy.
Serwis „Kierunek jutro” jest częścią kampanii promocyjnej mającej na celu zwiększenie świadomości marki FedEx w Polsce oraz promocję jej usług.
FedEx Corp. świadczy szeroki zakres usług w zakresie transportu, handlu e-commerce oraz biznesu dla klientów oraz firm na całym świecie.
Dołącz do dyskusji: FedEx uruchomił platformę edukacyjną "Kierunek jutro"