Fastum w ofensywie
W dniu 16 maja rozpoczęła się emisja nowej reklamy marki Fastum (Berlin-Chemie, grupa Menarini), która zastąpiła dotychczas emitowany film przygotowany przez centralę na potrzeby regionu
Reklama "Gazda" została stworzona przez agencje MarketShare i Strategion. W przetargu startowało kilka agencji, m. in. Leo Burnett.
"Ta reklama to modelowy wręcz przykład współpracy agencji strategicznej i agencji reklamowej", powiedział Ewaryst Fedorowicz, dyrektor zarządzający Strategion.
"Prezentacja strategiczna nie składała się z kilkudziesięciu stron, w których - jak można się codziennie przekonać oglądając w telewizorze reklamy - brakowało "tylko jednego" zdania.
Brief to było właśnie "to jedno" zdanie: "Fastum jest tak skuteczne, że pozbawia zdolności przewidywania zmian pogodowych"", dodał Fedorowicz.
"Idea kreatywna pojawiła się natychmiast - w górach, gdzie zmiany pogody są rzeczą normalną, istnieje coś takiego jak "góralska prognoza pogody", która turyści traktują niemal jak wyrocznię. Tak właśnie powstała ta historia", powiedział Konrad Świeboda, dyrektor kreatywny MarketShare.
"Bardzo rzadko się zdarza, że międzynarodowy koncern, mając do dyspozycji gotową kreację przygotowaną na potrzeby głównych rynków, decyduje się na nakręcenie oryginalnego filmu, nawet opartego na tak mocnym insight'cie.
Jednak Klient od początku był zwolennikiem konceptu filmu "Gazda", który wygrał bezapelacyjnie fokusy. Respondenci podkreślali zrozumiałość przekazu i bezbłędnie wychwytywali podwójne zastosowanie Fastum - na urazy i na bóle przewlekle", powiedział Hubert Łącki, dyrektor strategiczny MarketShare
Hasło "Fastum wnika i ból znika" jest autorstwa agencji BUM.
Dołącz do dyskusji: Fastum w ofensywie