„Fanta City” rusza w nowej odsłonie
Udostępniono odświeżoną wersję internetowej gry społecznościowej „Fanta City”. Aplikacja stanowi główny element letniej akcji promocyjnej napoju Fanta.
W nowej wersji gry „Fanta City” wprowadzono dodatkowe funkcjonalności oraz zmieniono wygląd. Użytkownicy aplikacji – mającej formę wirtualnego miasteczka –mogą korzystać z kreatora awatarów oraz dowolnie modyfikować kolory mebli i gadżetów. Jednocześnie trwa kilka konkursów, m.in. na najaktywniejszych i najpopularniejszych graczy oraz na najładniejszy pokój.
Grę „Fanta City” – dostępną w serwisie MojaGeneracja.pl – wspierają działania promocyjne obejmujące m.in. specjalną skórkę i widget do komunikatora Gadu-Gadu oraz opisy graficzne. Przypomnijmy, że aplikacja po raz pierwszy została udostępniona w ubiegłoroczne wakacje (więcej – link: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kampania-w-esce-wspiera-promocje-fanta-city).
Grę wyprodukowała agencja K2 Internet na podstawie założeń opracowanych wspólnie z firmami Coca-Cola, McCann Ericsson i Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Fanta City” rusza w nowej odsłonie