Śmiech wypełnia nową kampanię brytyjskiego McDonald's
"Fancy a McDonald's" to tytuł nowej platformy komunikacyjnej popularnej sieci fastfoodowej, przygotowanej na rynek brytyjski. Kreację zajęła się agencja Leo Burnett.
Spot promujący platformę "Fancy a McDonald's" pokazuje przez 60 sekund, jak ludzie śmieją się w różnych sytuacjach życiowych, niezależnie od wieku, płci czy pochodzenia. Śmiech jest według McDonald's tym, co powinno spajać ludzi we wciąż niezakończonym kryzysie pandemicznym.
McDonald's reklamuje się w Wielkiej Brytanii
Fastfoodowa sieć przekonuje w ramach nowej komunikacji reklamowej, że wszyscy potrzebujemy chwil lekkiego odreagowania w ciężkim okresie.
Pierwsza odsłona kampanii "Fancy a McDonald's" będzie prowadzona przez całe lato w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Obok reklamy telewizyjnej obejmie także outdoor, digital i social media.
Spot przygotowany przez Leo Burnett został wyreżyserowany przez Billy Boyd Cape z Academy Films.
Dołącz do dyskusji: Śmiech wypełnia nową kampanię brytyjskiego McDonald's