1,58 mln widzów „Familiady” w sezonie 2020/2021. TVP2 znokautowała konkurencję
Teleturniej „Familiada” w sezonie 2020/2021 oglądało średnio 1,58 mln widzów. TVP2 w czasie emisji audycji nadal była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 27,15 mln zł.
Prowadzony przez Karola Strasburgera teleturniej „Familiada” na antenie TVP2 oglądać można w weekendy i święta o godz. 14.00. Średnia widownia premierowych odcinków audycji w okresie od 5 września ub.r. do 6 czerwca br. wyniosła 1,58 mln osób. Przełożyło się to na 16,83 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,14 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,12 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek programu z 21 marca br., który obejrzało średnio 2,34 mln osób.
Dwójka w czasie emisji audycji była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Drugie miejsce zajął Polsat, który miał w tym paśmie 5,53 proc. udziału. Dalej uplasowały się: TVP1 (5,23 proc.) oraz TVN (3,54 proc.).
Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka wypadła najlepiej na tle swoich konkurentów.
Wpływy reklamowe wokół emisji audycji w sezonie 2020/2021 wyniosły 27,15 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Teleturniej „Familiada” emitowany jest na antenie TVP2 od 1994 roku. Program prowadzi Karol Strasburger, a jego producentem jest firma Astro, należąca do Ryszarda Krajewskiego.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,54 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,58 mln widzów „Familiady” w sezonie 2020/2021. TVP2 znokautowała konkurencję