Falafele w ofercie McDonald's wsparte kampanią (wideo)
McDonald's wprowadził do swojej oferty falafele, czyli kotleciki z ciecierzycy. Nowość wspiera kampania autorstwa agencji DDB Warszawa, Dobro, OMD i 24/7Communication.
W ofercie McDonald's pojawiły się trzy nowe pozycje dla zwolenników bezmięsnych potraw: McWrap Tzatziki z Falafelami, świeża sałatka Falafel i Finger Food Falafel.
Falafele to chrupiące kotleciki z ciecierzycy i batata. Po Veggie Burgerze, który zadebiutował w restauracjach McDonald’s w Polsce w kwietniu tego roku, to kolejne roślinne pozycje w menu McDonald’s dedykowane tym, którzy sięgają po bezmięsny posiłek.
Wprowadzeniu nowych pozycji do menu McDonald’s towarzyszy spot telewizyjny emitowany m.in. w internecie.
Za strategię i koncepcję kreatywną kampanii odpowiada DDB Warszawa. Produkcją video zajął się dom produkcyjny Dobro. Zakup mediów powierzono OMD, a komunikację PR – agencji 24/7Communication.
Dołącz do dyskusji: Falafele w ofercie McDonald's wsparte kampanią (wideo)
-Co ty Damian p... jesteś? Dwa razy ostra baranina na grubym!"
Jakie warzywa są w sałatce?