"Fakty" i "Masterchef" z najdroższymi reklamami w TVN
Na ponad 82 tys. zł wyceniono w cenniku reklamowym TVN na grudzień br. spot reklamy przy niedzielnych "Faktach". Niewiele mniej trzeba zapłacić za reklamę przy "Masterchefie".
82,6 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.) kosztuje reklama przy niedzielnym wydaniu "Faktów". W dni robocze stawka jest niższa i wynosi 77,6 tys. zł.
Nieznacznie mniej trzeba zapłacić za reklamę przy niedzielnym programie "Masterchef" - 79,9 tys. zł.
Marketerzy zainteresowani pojawieniem się w bloku przy "Kuchennych rewolucjach" muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 67,6 tys. zł.
53,5 tys. zł kosztuje z kolei spot przy pokazywanym w piątkowe wieczory programie "Lego Masters", a na 49,9 tys. zł wyceniono reklamę przy "Ślubie od pierwszego wejrzenia".
Cena spotu przy programie "Totalne remonty Szelągowskiej" wynosi 35,3 tys. zł, przy "Milionerach" - 54,6 tys. zł, a przy serialu "Na Wspólnej" - 50,9 tys. zł.
Za spot przy serwisie sportowym trzeba zapłacić 65,6 tys. zł w dni powszednie i 68,9 tys. zł w niedziele, a przy prognozie pogody stawki wynoszą odpowiednio: 56 tys. zł i 58,1 tys. zł.
TVN będzie transmitować zawody w skokach narciarskich. Reklamy przy nich sprzedawane podlegają indywidualnej wycenie i Biuro Reklamy TVN nie podaje ich cen. W cenniku podano przykładowe stawki - najdroższy spot wg cennika kosztuje 71,4 tys. zł.
TVN Media jako drugie - po BR TVP - podało ceny reklam na grudzień.
Dołącz do dyskusji: "Fakty" i "Masterchef" z najdroższymi reklamami w TVN