"Fakty" i "Kuchenne rewolucje" najdroższe w cenniku TVN na kwiecień
W ofercie handlowej TVN Media na kwiecień br. najwyższe stawki cen reklam ustalono dla niedzielnego wydania "Faktów" oraz dla programu "Kuchenne rewolucje" emitowanego w czwartkowe wieczory.
63,8 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.) kosztuje spot przy niedzielnej emisji serwisu informacyjnego "Fakty". W dni powszednie cena jest niższa i wynosi 49,3 tys. zł.
Za spot przy premierowych odcinkach "Kuchennych rewolucji" trzeba zapłacić 57,1 tys. zł, a 56,5 tys. zł - za reklamę przy codziennym programie "Uwaga! Koronawirus".
Reklama przy serwisie sportowym kosztuje 50,5 tys. zł w dni robocze i 53,1 tys. w niedziele, a stawki przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio 48,7 tys. zł i 50,5 tys. zł.
Na 50,5 tys. zł wyceniono spot przy programie "Power couple" (emisja w sobotnie wieczory).
Za spot przy "Masterchef junior" (niedziela wieczór) reklamodawcy zapłacą 48,8 tys.zł, a za reklamę przy "Milionerach" - 41,1 tys.zł.
Reklamodawcy zainteresowani obecności w bloku przy programie "Równi sobie" (poniedziałek wieczór) muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 30,5 tys. zł, a przy show "Kuba Wojewódzki" - 18,9 tys.zł.
Stawki dla spotów emitowanych przy serialach wynoszą z kolei: 39 tys. zł - "Tajemnica zawodowa", 38,7 tys. zł - "Na Wspólnej" i 31,7 tys. zł -"Żywioły Saszy".
TVN Media jako drugie - po BR TVP - podało ceny reklam na kwiecień br.
Dołącz do dyskusji: "Fakty" i "Kuchenne rewolucje" najdroższe w cenniku TVN na kwiecień