"Fakt" walczy o reklamy
Zmiany w strukturze Biura Reklamy Axel Springer Polska
Zarząd wydawnictwa Axel Springer Polska poinformował, iż z dniem 2 sierpnia 2004 r. stanowisko Dyrektora Biura Reklamy Dziennika Fakt obejmie Karol Skorupski.
Z wykształcenia jest ekonomistą (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Wydział Handlu Wewnętrznego). Pracował w Polskapresse Sp. z o.o. jako kierownik działu handlowego, później został dyrektorem handlowym w Media Tak Sp. z o.o., a następnie członkiem zarządu.
- Zauważalna od kilku miesięcy stabilizacja dziennika na rynku prasowym sprawia, że coraz więcej firm darzy Fakt zaufaniem i wybiera go jako efektywny nośnik reklamy. W ciągu ostatniego półrocza poziom inwestycji reklamodawców w Fakcie systematycznie wzrastał. Mamy nadzieję, że nowy dyrektor Biura Reklamy Faktu jeszcze bardziej podniesie ten wynik - mówi Beata Mońka, Dyrektor Zarządzający ds. Marketingu i Sprzedaży.
Dołącz do dyskusji: "Fakt" walczy o reklamy