Facebook zamyka usługę Deals
Po czterech miesiącach testów Facebook wycofuje się z rynku zakupów grupowych.
Facebook uruchomił usługę Deals pod koniec kwietnia tego roku w pięciu amerykańskich miastach - San Francisco, Austin, Dallas, Atlancie i San Diego. Dwa miesiące później jej dostępność została rozszerzona o trzy kolejne - Charlotte, St. Louis i Minneapolis.
Podobnie jak w przypadku Groupona, użytkownicy portalu otrzymywali na swoje skrzynki e-mailowe oferty na różnego rodzaju produkty i usługi po obniżonych cenach. Warunkiem skorzystania z nich było, aby zrobiła to także określona liczba znajomych z serwisu.
Facebook poinformował, że zamknie usługę Deals w najbliższych tygodniach. "Dużo się nauczyliśmy z naszego testu i nadal będziemy analizować jak najlepiej służyć lokalnym firmom" - czytamy w oświadczeniu portalu.
Facebook nie rezygnuje natomiast z usługi Check-In Deals, w ramach której użytkownicy serwisu mogą przy użyciu telefonu komórkowego "meldować się" w lokalu, po czym na ekranie wyświetlają się informacje o dostępnych promocjach.
Dołącz do dyskusji: Facebook zamyka usługę Deals