Facebook z zakochanymi i Presleyem reklamuje Messengera (wideo)
„Say Love You Better” to hasło kampanii reklamowej Facebooka, która ma przekonać użytkowników do korzystania z dodatkowych funkcji komunikatora Messenger.
Facebook zapowiada, że działania promujące Messengera - firmowaną przez serwis oddzielną aplikację, która ułatwia kontakty między jego użytkownikami - będą obejmowały spoty telewizyjne, outdoor oraz reklamy internetowe.
Pierwszy spot zrealizowany pod hasłem „Say Love You Better” opowiada historię pary młodych ludzi, którzy wymieniają pomiędzy sobą komunikaty, zdjęcia i inne informacje, a podkładem muzycznym jest piosenka Elvisa Presleya „I can’t help falling in love with you”.
Na razie działania promocyjne są testowane na terenie Los Angeles i Chicago. Facebook twierdzi, że chce zapoznać się z odbiorem przekazu wśród użytkowników, a później rozwinąć kampanię na całe Stany Zjednoczone. Jej celem jest przekonanie odbiorców, że aplikacja Messenger oferuje te same funkcje, co inne konkurencyjne platformy - Snapchat czy LINE.
Kampania „Say Love You Better” rozpoczęła się niedługo po tym, jak Facebook po raz pierwszy ruszył z promocją na rynku japońskim. Koncern Marka Zuckerberga zamierza skuteczniej niż dotąd konkurować z dominującą tam platformą Mixi używaną przez 25 milionów internautów. W Japonii z Faceboka korzysta obecnie około 16 milionów internautów według wyliczeń firmy analitycznej Digital Strategy Consulting.
Kreację spotu „Say Love You Better” i całe kampanii przygotowała agencja Wieden + Kennedy.
Dołącz do dyskusji: Facebook z zakochanymi i Presleyem reklamuje Messengera (wideo)