Facebook w Polsce: Facebook for Every Phone przed Play i Serce i Rozum
Facebook for Every Phone to niezmiennie najpopularniejsza strona wśród polskich użytkowników Facebooka. Wyprzedza ona Play oraz Serce i Rozum. W grupie profili mediowych liderem jest Radio Eska.
Z najnowszych danych Socialbakers (na dzień 1 listopada 2016 r.) opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że najpopularniejszą facebookową stroną w Polsce jest Facebook for Every Phone, która ma 2,16 miliona fanów z naszego kraju i o ponad 135 tys. wyprzedza Play.
Kolejne są Serce i Rozum, Radio Eska, Wiedza bezużyteczna, Robert Lewandowski, Demotywatory, KWEJK.pl, Ewa Chodakowska i Allegro.
Wśród marek prowadzi Play, który ma 2,03 miliona fanów i wyprzedza Allegro, Orange, McDonald's, Reserved, Tymbark i Plus.
Wśród profili mediowych na czele jest Radio Eska (1,87 mln fanów z Polski), przed Eska TV, YouTube, Facebookiem, TVN24.pl, Onetem, MTV Polska, TVN, VIVA Polska i RMF FM.
Pozycję lidera wśród celebrytów utrzymał Robert Lewandowski, który ma 1,73 miliona fanów z Polski i wyprzedza Ewę Chodakowską oraz Kubę Błaszczykowskiego. Na kolejnych miejscach są Kamil Bednarek, Martyna Wojciechowska, Cleo, Vin Diesel, Eminem, SA Wardęga i Adele.
W kategorii Rozrywka na czele znajduje się Facebook for Every Phone, wyprzedzając Serce i Rozum, Abstrachuje.TV, Rezigiusza, serial "House", Shreka, Harry Pottera, "M jak miłość", Stuu Games oraz Blowka (po raz pierwszy w Top 10). Z czołówki wypadła "Szkoła".
Z kolei w kategorii Sport liderem jest FC Barcelona (1,1 mln fanów z Polski), która wyprzedza Real Madryt, Łączy nas piłka (oficjalny profil PZPN), Legię Warszawa, Borussię Dortmund, UEFA Champions League, Lecha Poznań, Manchester United, FC Bayern München oraz Arsenal.
Przychód Facebooka sięgnął w III kwartale 2016 roku 7,01 miliarda dolarów. To o 56 proc. więcej w porównaniu z analogicznym okresem roku 2015 (4,5 mld USD).
Dołącz do dyskusji: Facebook w Polsce: Facebook for Every Phone przed Play i Serce i Rozum