Facebook w Polsce - czołowe strony w maju (infografika)
Serwis Socialbakers przygotował infografikę z majowym zestawieniem najpopularniejszych, najbardziej angażujących i najczęściej publikujących posty polskich stron na Facebooku. Kolejność w poszczególnych rankingach została oparta na liczbie fanów pochodzących wyłącznie z naszego kraju.
Z infografiki obejmującej okres od 1 do 31 maja br. wynika, że najpopularniejszym profilem marki w Polsce było Serce i Rozum, wyprzedzając Play, Orange Polska, Plus, Allegro, Tymbark, McDonald's Polska, Samsung Polska, Reserved i Cropp.
Wśród profili mediowych liderem było Radio ESKA, przed MTV, MTV Polska, VIVA Polska, VIVA, ESKA TV, 4fun.tv, Discovery Channel, RMF MAXXX i Pudelkiem.
Najbardziej angażujący profil marki miał Robert Lewandowski, wyprzedzając Audi Polska, Latające Psy Dog Chow Disc Cup, MK Cafe. Polecana przez baristów i Kobiety lubią. Strony sklasyfikowano tutaj pod względem wskaźnika Engagement Rate, który stanowi odsetek liczby fanów danego profilu wchodzących w interakcje z publikowanymi postami (poprzez "Lubię to!", komentarze i udostępnienia).
>>> Tymbark, Król Julian i Robert Lewandowski z milionem fanów (raport z Facebooka)
W rankingu profili marek najczęściej odpowiadających na posty użytkowników liderem było Orange Polska, przed Plusem, T-Mobile PL, Cyfrowym Polsatem i Lidl Polska.
Z kolei trzy najbardziej popularne posty w maju zostały opublikowane przez Mentos PL, Nike Football Poland oraz Tymbark.
Dołącz do dyskusji: Facebook w Polsce - czołowe strony w maju (infografika)