Facebook uruchomił mobilnego managera reklam
Facebook wprowadził nową wersję aplikacji Ads Manager dla reklamodawców, która pozwala zarządzać kampaniami za pomocą urządzeń mobilnych. Na razie działa ona tylko w systemie iOS.
Facebook uruchomił mobilną aplikację Ads Manager do zarządzania kampaniami w odpowiedzi na oczekiwania reklamodawców, którzy domagali się większej liczby mobilnych narzędzi.
Aplikacja jest dostępna od wtorku w systemie iOS. Pozwala monitorować efekty kampanii, edytować reklamy, a także tworzyć kampanie dla małych i średnich firm, zarządzać budżetem kampanii. Przedstawiciele Facebooka zdradzili, że do uruchomienia tego narzędzia skłoniły ich prośby reklamodawców, którzy chcieli prostego, łatwego a zarazem skutecznego narzędzia do zarządzania reklamami.
Facebook uruchomił Ads Managera 18 miesięcy temu i jak podaje, ma ok. 750 tys. aktywnych użytkowników.
Przedstawiciele portalu ujawnili, że w każdym miesiącu w reklamy na nim inwestuje ok. dwóch milionów firm, większość z nich to małe i średnie przedsiębiorstwa. Ich liczba wzrosła z 1,5 mln w ciągu ostatnich sześciu miesięcy. Dzięki wprowadzeniu nowej aplikacji, Facebook liczy, dalej będzie ich przybywać.
Aplikacja obecnie dostępna jest w Stanach Zjednoczonych, wkrótce ma zostać wprowadzona również w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Facebook uruchomił mobilnego managera reklam