Facebook: jedna mobilna strona dla 250 mln użytkowników
Facebook uruchomił nową wersję swojej mobilnej strony, przeznaczoną zarówno dla smartonów, jak i klasycznych telefonów komórkowych.
Funkcjonująca pod adresem m.facebook.com witryna zastępuje dotychczasowe mobilne strony Facebooka, w tym poprzednią wersję pod tym samem adresem (dla mniej zaawansowanych komórek), a także touch.facebook.com (dla urządzeń z ekranem dotykowym) i 0.facebook.com (wersja tekstowa, bez zdjęć i wideo).
Facebook informuje, że będzie automatycznie rozpoznawał urządzenie, na którym użytkownik wpisuje adres m.facebook.com i wyświetlał mu najlepszą dla niego wersję strony.
Nowa wersja mobilnej strony Facebooka ma być dostępna dla wszystkich użytkowników w ciągu najbliższych kilku tygodni.
Facebook ogłosił przy okazji, że ma obecnie 250 milionów użytkowników aktywnie korzystających z portalu społecznościowego z poziomu mobilnych urządzeń, którzy stanowią około 40 proc. ogółu członków portalu. Dla porównania, w lutym ubiegłego roku serwis chwalił się, że ma 100 milionów użytkowników swojej mobilnej wersji.
Dołącz do dyskusji: Facebook: jedna mobilna strona dla 250 mln użytkowników