„Extra apetyt na życie” reklamuje zmienioną Jogobellę (wideo)
W telewizji, prasie i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca relaunch marki Jogobella (Zott Polska). Akcję przygotowały agencja Pahnke Markenmacherei i dom mediowy Carat Polska.
Kampania Jogobelli pokazuje rodzinę, która dzięki jogurtom tej marki może cieszyć się każdego dnia dodatkową energią, siłą i radością. Akcja wspiera relaunch tych produktów - dostępnych teraz w nowych opakowaniach ze zmienioną szatą graficzną, która ma podkreślać ich owocowość i naturalność oraz nowoczesny charakter.
Działania obejmują telewizję, prasę (m.in. specjalny dział „Ekstra dla Rodziny” z radami dla rodziców - w internetowej i papierowej wersji dodatku „Co jest Grane” do „Gazety Wyborczej”) oraz outdoor. Kreację kampanii przygotowała niemiecka agencja reklamowa Pahnke Markenmacherei, a za strategię działań mediowych i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Carat Polska.
Dołącz do dyskusji: „Extra apetyt na życie” reklamuje zmienioną Jogobellę (wideo)