„Every Sound Makes Music” w kampanii House (wideo)
Startuje jesienna kampania reklamowa odzieży House (produkowanej przez LPP). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Every Sound Makes Music”, wspólnie z działem marketing marki przygotowali Rafał Milach, Bart Pogoda oraz firmy Splendid&Wise i Zjednoczenie.com.
Bohaterami nowej kampanii House są młodzi ludzie, którym muzyka towarzyszy na każdym kroku - nie tylko w standardowej wersji, lecz także w formie dźwiękowych elementów codziennego życia w mieście. Reklamy pod hasłem „Every Sound Makes Music” mają podkreślać kreatywny, bezkompromisowy charakter marki oraz jej związki z muzyką (House sponsoruje koncerty i festiwale muzyczne).
Akcja będzie prowadzona w kinach, prasie, na outdoorze (reklamy wielkoformatowe) oraz w internecie (m.in. seria krótkich klipów). Jednocześnie w nowej odsłonie, przygotowanej przez agencję Zjednoczenie.com, uruchomiono serwis House.pl.
Sesję na potrzeby akcji zorganizowano w Nowym Jorku. Zdjęcia wykonał Rafał Milach, klipy przygotował Bart Pogoda, a stylizacją ubrań zajęła się Marta Kalinowska. Koncepcję i realizację sesji nadzorowali Grzegorz Chyła i Maciej Czarnecki z działu marketingu House oraz Piotr Spodnik z agencji AF Photo we współpracy z firmą Splendid&Wise.
Dołącz do dyskusji: „Every Sound Makes Music” w kampanii House (wideo)