Eurozet tworzy zespół sprzedaży internetowej
Od grudnia w ramach działu online Grupy Eurozet funkcjonuje zespół sprzedaży internetowej, do którego dołączyła Julita Kudelska, związana wcześniej z ZPR Media.
Zespół sprzedaży internetowej odpowiada za współpracę z klientami indywidualnymi i domami medialnymi. Zajmie się także rozwojem produktów reklamowych online. Zespół raportuje bezpośrednio do dyrektora działu online Tomasza Sofuła.
W skład zespołu weszli Natalia Leśniewska - Szmajda (manager zespołu sprzedaży online) i Bartłomiej Stokłosa (online traffic koordynator), związani dotychczas z Grupą Eurozet, oraz Julita Kudelska, która dołączyła w grudniu do firmy i objęła stanowisko business development managera.
Ostatnio Julita Kudelska pracowała jako key account manager w Grupie ZPR Media, a wcześniej w latach 2006-2013 związana była z Grupa o2. Zajmowała się sprzedażą powierzchni reklamowych oraz prowadzeniem akcji specjalnych i crossmediowych. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej.
Dołącz do dyskusji: Eurozet tworzy zespół sprzedaży internetowej