Wampiry w nowej kampanii eurobanku, Piotr Adamczyk dalej twarzą reklamową (wideo)
„Na codzienne i niecodzienne sprawy” - to nowe hasło, którym będzie promował się eurobank. W zwiększeniu rozpoznawalności marki mają pomóc wampiry, w których wcielają się: Robert Jarociński, Mariusz Zaniewski i Jan Kardasiński. Mimo tej zmiany, Piotr Adamczyk pozostanie twarzą banku. Za realizację działań odpowiadają: Leo Burnett, Propeller Film i Starcom.
W piątek 9 marca eurobank startuje z nową kampanią wizerunkową. Pokazuje w niej, że jest instytucją, która potrafi sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów.
Bohaterami reklam uczyniono trzy postaci wampirów: Felixa - samozwańczego lidera grupy, statecznego, rozważnego organizatora, tradycjonalistę dbającego o finanse (w tej roli Robert Jarociński), Vlada - dandysa i bon vivanta, pewnego siebie, charyzmatycznego (w tej roli Mariusz Zaniewski) oraz Maćka - nieporadnego, sympatycznego gapa, ufnego i pomocnego (w tej roli Jan Kardasiński)
- By trafić do nowych klientów, chcemy się wyróżnić. Chcemy, aby nasz bank komunikował się nieco prowokacyjnie i zabawnie. Wampiry nam w tym pomogą - mówi Alexis Lacroix, prezes eurobanku.
W reklamach eurobank będzie opowiadał o codziennym życiu wampirów i jednocześnie prezentował zalety oferowanych usług. Wykorzystanie postaci wampirów ma pomóc podkreślić, że eurobank odpowiada nawet na najbardziej niecodzienne potrzeby klientów.
Kampanię rozpoczyna spot „Życie wampirów w Polsce”. - W pierwszej kolejności wprowadzimy nasze oryginalne postaci w finansowy świat eurobanku. Następnie nowa platforma komunikacji będzie wsparta kampaniami produktowymi. Będziemy z reklamami w stacjach telewizyjnych, VOD, internecie, kinach oraz na witrynach naszych oddziałów - zapowiada Monika Talaga-Piotrowska, dyrektor departamentu marketingu eurobanku.
Nową platformę komunikacyjną zaproponowała agencja Leo Burnett w przetargu, który eurobank prowadził w 2017 r.
Propozycja kampanii wizerunkowej została poddana szeregowi badań konsumenckich, które wskazały, że te działania reklamowe angażują uwagę ponad 90 proc. badanych.
- Jako bank użyteczny na co dzień, eurobank będzie budował wizerunek i kompetencje instytucji odpowiadającej na codzienne i niecodzienne potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów. Potwierdzają to wyniki badań nowej platformy. Zdaniem respondentów, reklamy z wampirami budują markę wspierającą swobodę działania, nowoczesną, ułatwiającą życie swoich klientów - podkreśla Monika Talaga-Piotrowska.
W nowej platformie komunikacyjnej Piotr Adamczyk pozostaje reklamową twarzą eurobanku. Jego zadaniem będzie dodawanie przekazom powagi i wiarygodności - będzie on łączył świat potrzeb wampirów ze światem finansowych rozwiązań eurobanku.
Za scenariusz reklamy odpowiadają Marek Adam Wyżnikiewicz, Maciej Porębski i Piotr Dugin.
Produkcją spotu w reżyserii Pawła Borowskiego zajął się Propeller Film, post produkcją - Platige Image. W reklamie wykorzystano utwór « Night of the Damned”. Media do kampanii zaplanował i kupił Starcom (Publicis Media).
Dołącz do dyskusji: Wampiry w nowej kampanii eurobanku, Piotr Adamczyk dalej twarzą reklamową (wideo)