eurobank kończy przetargi na obsługę reklamową w zakresie ATL i BTL
eurobank jest w końcowej fazie przetargów na obsługę reklamową ATL i BTL. W pierwszym rywalizuje pięć, a w drugim – cztery agencje. Obsługi w zakresie ATL broni GPD Agency.
Oba przetargi rozpoczęły się we wrześniu. Jak mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Monika Talaga-Piotrowska, dyrektor marketingu eurobanku, obecnie są w końcowej fazie.
W przetargu na obsługę reklamową ATL rywalizuje pięć agencji, w tym pracująca obecnie dla banku GPD Agency. Z kolei w postępowaniu na obsługę w zakresie BTL walczą cztery agencje, bank nie podaje ich nazw.
Postępowania mają zostać zakończone najpóźniej do końca br. Ich zwycięzcy będą pracować dla eurobanku od początku 2018 roku, a umowy z nimi zostaną zawarte na czas nieokreślony.
eurobank nie planuje natomiast przetargu na obsługę mediową. Obecnie współpracuje w tym zakresie ze Starcomem (Publicis Media), wybranym ponownie do współpracy w 2016 roku.
W eurobanku pod ponad pięciu lat występuje Piotr Adamczyk.
Dołącz do dyskusji: eurobank kończy przetargi na obsługę reklamową w zakresie ATL i BTL