Euro RSCG Warsaw dla Cyfry+
Euro RSCG Warsaw przygotowało świąteczną kampanię Cyfry+
EURO RSCG WARSAW przygotowała kampanię związaną z ofertą świąteczną CYFRY+. Na kampanię składa się 30 - sekundowy spot wizerunkowo-promocyjny, który pojawi się w TVP 1, TVP 2, TVN, reklamy w prasie i magazynach, (w Teletygodniu, Telemagazynie, Fakt TV oraz Gazecie Wyborczej) insert do tv-guidów prezentujący poszczególne kanały CYFRY+, 15” spot radiowy (w Radiu Zet, RMF FM, PR 1, PR 2), bannery w Internecie (Onet, Interia), e-mailing oraz materiały promocyjne w punktach sprzedaży.
Kampania prezentuje najwyższej jakości ofertę programową CYFRY+ oraz atrakcyjną promocję: aktywacja tylko 1 zł i możliwość wypróbowania CANAL+ lub HBO za darmo przez 3 miesiące. Dodatkowo abonenci mają możliwość skorzystania ze specjalnej oferty Neostrady TP. Film utrzymany jest w radosnym klimacie oczekiwania na nadchodzące święta, a celem kampanii jest zachęcenie konsumentów by już dziś rozważyli zakup CYFRY+ jako świątecznego prezentu. Materiały do punktów sprzedaży przygotowała agencja ADAH Advertising.
Kampania potrwa do 24. grudnia 2004.
Planowanie i zakup mediów przeprowadził Mediaplanning Group.
Dołącz do dyskusji: Euro RSCG Warsaw dla Cyfry+