SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Euro RSCG Sensors zrealizuje „Let's Color” dla Duluxu

Euro RSCG Sensors zajmie się realizacją polskiej edycji kampanii „Let's Color” promującej farby Dulux. Agencja zdobyła to zlecenie w przetargu.

Euro RSCG Sensors będzie odpowiadać za kompleksową obsługę projektu „Let’s Color”, w tym przede wszystkim za relacje z mediami, organizację wydarzeń specjalnych oraz prowadzenie działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Youtube, Flickr). Motywem kampanii będzie pociąg, który przejeżdżając przez kolejne miasta, będzie zostawiał w nich kolor. Wybrane przestrzenie będą malowane według projektów i przy udziale lokalnych artystów oraz wolontariuszy.

„Let’s Color” ma na celu promocję pozytywnego wizerunku marki Dulux. Globalnie kampania rozpoczęła się w ub.r., a w Polsce będzie prowadzona po raz pierwszy.

– Do wyboru Euro RSCG Sensors przekonało nas przede wszystkim kreatywne podejście agencji i bardzo dobre zrozumienie świata Dulux – uzasadnia Piotr Cywiński z firmy AkzoNobel Decorative Paints, do której należy ten brand.

Dołącz do dyskusji: Euro RSCG Sensors zrealizuje „Let's Color” dla Duluxu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl