Euro RSCG Marketing House dla Polfy Kutno IVAX
Agencja Euro RSCG Marketing House przygotowała i przeprowadziła dla Polfy Kutno projekt marketingowy "Program reklamy korporacyjnej", skierowany do aptek.
Mechanika programu polegała na stworzeniu interaktywnej powieści, opowiadającej o życiu osób pracujących w aptekach. Powieść tworzona była w rozdziałach, które raz na dwa tygodnie były rozsyłane do aptek. Wyjątkowość tego pomysłu polegała na tym, że uczestnicy programu mieli możliwość cyklicznego wpływania na losy bohaterów poprzez decydowanie o tym, w którym z proponowanych 3 kierunków ma rozwijać się akcja powieści. W ustalonych cyklach uczestnicy otrzymywali SMSa z prośba wyboru jednego z 3 proponowanych wątków. Wybierali go głosując poprzez SMS lub na stronie internetowej. Autorka powieści otrzymywała od Agencji wskazówki odnośnie dalszych wydarzeń w powieści, oparte na wynikach głosowań. Równocześnie, uczestnicy programu mogli brać udział w konkursach ze znajomości treści powieści, premiowanych nagrodami. Na zakończenie programu uczestnicy, którzy w sposób najbardziej aktywny brali udział w programie, otrzymają specjalne wydanie powieści pt. „Apteka pod białym gołębiem”.
Agencja wykorzystała telefony komórkowe, jako środki komunikacji z uczestnikami konkursu, jak również materiały drukowane oraz specjalnie przygotowaną stronę internetową, przeznaczoną tylko dla uczestników projektu z pełną informacją o programie, plikami do pobrania oraz formularzami kontaktowymi.
Przygotowany na wstępie welcome pack zawierał folder ze wszystkimi informacjami i kalendarzem konkursów, wraz ze specjalnie zaprojektowaną okładką powieści oraz gadgetami firmy Almi Decor i Thalgo.
Dołącz do dyskusji: Euro RSCG Marketing House dla Polfy Kutno IVAX