Euro Effie 2015: Grey Group EMEA agencją sieciową roku, kampania Deutsche Telekom z Grand Prix
Agencja Grey Group EMEA otrzymała tytuł Agencji Roku, a kampania pod hasłem „Travel & Surf” przygotowana przez agencję DDB Berlin dla Deutsche Telekom nagrodę Grand Prix na tegorocznym konkursie Euro Effie Awards EACA 2015.
Jury konkursu nagrodziło 20 zwycięzców z 5 krajów Europy. Agencja Grey zdobyła 9 z 20 statuetek w 7 kategoriach (3 złote - FMCG, Small Budget; 4 srebra - Brand Experience, Consumer Goods, Long-term Effectiveness, Product/Service Launch; oraz dwa brązy - FMCG i Retail). Nagrody przyznano dla prac zrealizowanych dla: Procter & Gamble (Gillette, Fairy, Lenor, Febreze), McCormick, Deichmann, United Biscuits and Bolia.com.
Nagrody w konkursie Euro Effie Awards EACA 2015
Kategoria FMCG:
Złoto: „More than laundry”, Grey Germany, P&G International Operations
Brąz: „Sweeet”, Grey London, United Buscuits
Brąz: Princeland, Ogilvy&Mother, Mondelez
Kategoria Automotive:
Złoto: „Aygo. Go fun yourself”, Toyota Motor Europe, ZenithOptimedia
Srebro: Volkswagen Polo „Drive confident”, VolkswagenAG, DDB
Srebro: Kia Sportage, Innocean Worldwide Europe, Kia Motors Europe
Kategoria: Best Demonstartion of Integrated Effectiveness:
Brąz: Magnum. Celebrating 25 years of pleasure, Lola (Mullen Lowe Group), Unilever
Kategoria Brand Experience:
Złoto: Turn off to turn on, TMW Unlimited, Reckitt Benckiser
Srebro: Febreze Roadtrip, Grey Germany, P&G International Operations.
Kategoria Brand Revitalisation:
Srebro: Turn off to turn on, TMW Unlimited, Reckitt Benckiser
Srebro: Coffee vs. Gangs, JWT London, Mondelez
Kategoria Consumer Goods:
Srebro: Selling sofas in a financial meltdown, UncleGrey, Bolia.com
Kategoria General Healthcare & OTC Products:
Srebro: Turn off to turn on, TMW Unlimited, Reckitt Benckiser
Kategoria IT/Telco:
złoto: „Travel&surf”, DDB Germany, Deutsche Telekom
Kategoria: Long-Term Effectiveness:
Srebro: Fairy – the longer lasting brand legend, Grey London, Procter&Gamble
Kategoria: Products/ Service Launch:
Złoto: Love in the fridge, Ogilvy Germany, Unilever'BCS Company
Srebro: Gillette Body, Grey London, Procter&Gamble
Kategoria Retail:
Brąz: Because we love shoes, Grey Germany, Deichmann
Kategoria Small Budget:
Złoto: Gillette Body, Grey London, Procter&Gamble
Złoto: Selling sofas in a financial meltdown, UncleGrey, Bolia.com
Dołącz do dyskusji: Euro Effie 2015: Grey Group EMEA agencją sieciową roku, kampania Deutsche Telekom z Grand Prix