Eura7 tworzy agencję reklamową Abanana
Agencja interaktywna Eura7 uruchomiła agencję Abanana oferującą kompleksowe usługi reklamowe. W nowej firmie jest zatrudnionych kilkanaście osób, m.in. byli pracownicy agencji Chariot i OX Media.
Abanana zajmuje się przygotowywaniem kampanii ATL i BTL, działaniami w social media, projektowaniem identyfikacji wizualnej i planowaniem strategicznym. Agencja kieruje swoją ofertę zarówno do klientów z sektorów konsumenckich (B2C), jak i korporacyjnych (B2B).
- Nieustannie poszukujemy dla naszych klientów nowych rozwiązań, aby zapewnić im jak najlepsze efekty działań. Stąd też pomysł poszerzenia naszych kompetencji - tłumaczy Łukasz Wołek, dyrektor zarządzający Eura7. - Dotychczas nasza agencja specjalizowała się w projektowaniu i wdrażaniu profesjonalnych serwisów internetowych. Teraz, dzięki Abanana, będziemy mogli działania stricte technologiczne wykorzystywać w kampaniach 360 stopni - zapowiada.
Dyrektorem zarządzającym Abanana jest Łukasz Wołek, a działem kreacji kieruje Błażej Balcerzyk, poprzednio creative manager w Eura7. W nowej agencji pracuje obecnie 14 osób. Oprócz byłych pracowników Eura7 są to m.in. art director Piotr Szmiłyk i social media specialist Kinga Szczerba (poprzednio pracowali w agencji Chariot) oraz community manager Agnieszka Krok (poprzednio w OX Media).
Pierwszymi klientami Abanana zostały firmy Marwit, IKEA, HiPP i Sokołów.
Dołącz do dyskusji: Eura7 tworzy agencję reklamową Abanana