Etoto na Mundial „Na grubo". W reklamie Borek, Wichniarek i Durda
Nowa kampania reklamowa Etoto, polskiego legalnego bukmachera, jest kontynuacją linii kreatywnej rozpoczętej przez markę w sierpniu tego roku.
Najnowsza kampania Etoto na mundial utrzymana jest w piłkarskim stylu. W spotach wideo nie brakuje dynamicznych ujęć i charakterystycznych cięć znanych z najpopularniejszych klipów sportowych. Całość przeplatają sceny pełne nieoczywistego humoru.
Etoto na Mundial
Kluczowym wyzwaniem była czytelna i jasna ekspozycja promocji: potrojenie pierwszego depozytu, bonusy bez obrotu dla wszystkich graczy, a także specjalna promocja na Mundial „+1000 zł na start dla nowych graczy”.
Kampania będzie emitowana w telewizji oraz internecie, w tym w social mediach, przez okres listopada i grudnia, z natężeniem w czasie trwania Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Katarze. W kampanii wzięli udział Ambasadorzy Etoto: Mateusz Borek - komentator sportowy, którego usłyszymy w telewizji podczas transmisji z meczów w Katarze, Artur Wichniarek – były piłkarz i ekspert sportowy oraz Edward Durda – aktor i komentator sportowy.
Za koncept kreatywny odpowiada agencja Śmiało!. Spot wyreżyserował Mikołaj Sadowski, a realizacją i produkcją spotów reklamowych zajął się dom produkcyjny Highnoon.
Dołącz do dyskusji: Etoto na Mundial „Na grubo". W reklamie Borek, Wichniarek i Durda