SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wizyta u rodziny Ból w reklamie Etopiryny Extra (wideo)

Nowa kampania reklamująca lek przeciwbólowy Etopiryna Extra (produkowany przez Polpharmę) jest realizowana pod hasłem „Dzięki Etopirynie Extra oszczędzasz bólu rodzinie”. Kreacją zajęła się agencja Cut The Mustard.

Spot z kampanii pokazuje wizytę w mieszkaniu rodziny Ból, w której ból jest obecny w różnych formach: dziadek narzeka na ból pleców, młoda dziewczyna czyta książkę „55 bóli”, a chłopiec wraca ze spaceru z pitbullem. Bohaterka w sukience w żółtym kolorze charakterystycznym dla opakowań Etopiryny Extra podkreśla, że produkt ten, o trzyskładnikowej formule. skutecznie usuwa różne bóle i tan zapalny.

Reklama kończy się hasłem „Dzięki Etopirynie Extra oszczędzasz bólu rodzinie”.

 

Poprzednio kampanie reklamowe Etopiryny i Etopiryny Extra były prowadzone pod hasłem „Twoja mama przypomina, na różne bóle Etopiryna”. Spot z wiosny ub.r. pokazywał koncert rockowy, za jego przygotowanie odpowiadały agencja Heart&Brain i dom produkcyjny M5.

Działania reklamujące Etopirynę obejmują przede wszystkim telewizję oraz internet. Za planowanie i zakup mediów dla Polpharmy odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa. Kreacją nowej reklamy Etopiryny Extra zajęła się agencja Cut The Mustard.

Według danych Kantar Media w pierwszych trzech kwartałach ub.r. cennikowe wydatki reklamowe Polpharmy w mediach pozainternetowych wyniosły 209,12 mln zł, o 23,9 proc. mniej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: Wizyta u rodziny Ból w reklamie Etopiryny Extra (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Iwona D.
Matko.... Ojcze.... Tzw Polisz Adwertajzing w rozkwicie. Sztucznie zagrane, gesty rodem z reklamy lat 50-tych, To nieprawdopodobne, że jeszcze sie czyms takim chwalą. Klient? Agencja? Chociaz w tym przypadku to zdaje sie ta sama osoba. Ale - bez przesady. Ne pastwię się. Rodzime "agencje" też potrafią przyniesc cos...takiego. No, ból...
0 0
odpowiedź
User
mike
Oscar 2021 gwarantowany!
0 0
odpowiedź
User
hmmm
trochę tu za dużo wszystkiego - kompletny brak czytelności przekazu
reklama szybko zniknie
0 0
odpowiedź