Eska zmieniła logo
6 grudnia Radio Eska rozpoczęło proces wprowadzania nowego logotypu i zmiany systemu identyfikacji wizualnej.
Projekt logotypu został wyłoniony w drodze przetargu przeprowadzonego wśród siedmiu agencji reklamowych. Przetarg wygrała agencja IQ Marketing.
„Nowe logo odzwierciedla młodość i dynamizm naszego radia. Jego wprowadzenie rozpoczyna proces wzmacniania wizerunku Eski jako stacji nowoczesnej, dynamicznej i kreującej trendy wśród słuchaczy. Jest to początek głębszych zmian, jakie wkrótce będzie można usłyszeć również na antenie” – mówi Leszek Kozioł, prezes Radia Eska SA.
Z okazji wprowadzania nowego logotypu 5 grudnia radio zorganizowało specjalną imprezę w Warszawie, na którą przybyli m.in. The Jet Set, Magda Wójcik (Goya), Ania Dąbrowska, Bartek Królik (Sistars), Kalwi & Remi, Grzegorz Skawiński (Kombii), Ewelina Flinta, Szymon Wydra i Zbyszek Suski (Carpe Diem), Doniu, Liber, Jeden Osiem L, Blog 27, Tomek Lubert (Virgin), Mandaryna, Gosia Da Luxe.
Udziały w rynku (%) | sierpień 2005 : październik 2005 | sierpień 2006 : październik 2006 |
N=23 052 | N=22 921 | |
Eska [31] | 8,3% | 7,8% |
Audytorium 17 [17] | 5,4% | 5,1% |
Zlote Przeboje [18] | 3,9% | 3,6% |
RMF MAXXX [8] | 0,5% | 1,0% |
PLUS [11] | 0,9% | 0,4% |
Vox FM [8] | 0,3% | 0,4% |
Roxy [6] | 0,4% | 0,3 |
Dołącz do dyskusji: Eska zmieniła logo