ESKA powiększy się o nową stację
Leszek Kozioł, prezes Radia ESKA, zapowiada przyłączenie następnej lokalnej rozgłośni.
„Będzie to <ważny klocek> w naszej układance” – zapewnia Leszek Kozioł. Lokalizacja stacji zostanie podana do wiadomości wkrótce.
W tej chwili młodzieżowa ESKA ma 31 rozgłośni i ambitne plany pokonania konkurencji w postaci największych stacji radiowych – RMF FM i Radia Zet. „Zamierzamy walczyć o prymat na całym rynku radiowym, który w wyniku regulacji dokonanych wiele lat temu przez KRRiT niesłusznie zdobyły dwie komercyjne stacje ogólnopolskie” – mówi prezes Kozioł.
ESKA należy do Grupy Radiowej Time obejmującej również nowopowstającą katolicką sieć VOX FM (przekształconą z Radia Plus). Jak zapewnia Leszek Kozioł, Radio VOX FM będzie szło w kierunku „radia opiniotwórczego i informacyjnego z poszanowaniem nauki Kościoła”.
Grupa Radiowa Time utrzymała w 2004 roku wśród grup radiowych w Polsce pozycję lidera pod względem wydatków na reklamę radiową. Dynamika wzrostu w stacjach Grupy Time wyniosła w ubiegłym roku 30% - wynika z informacji prasowej sieci ESKA.
Cennikowe wydatki reklamowe bez autopromocji w Grupie Radiowej Time wyniosły w 2004 roku ok. 131,8 mln zł. Daje to 13% proc. udziału w rynku reklamy radiowej i trzecie miejsce w rankingu wydatków na reklamę radiową. Wyższe przychody zanotowały w 2004 roku jedynie stacje ogólnopolskie - RMF FM i Radio Zet.
Według danych Radio Track (III-V 2005), udział w rynku Grupy Time wśród osób w wieku 15-34 lata wynosi 12,6%, a zasięg dzienny - 17,8%. W porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego, udział w rynku wzrósł o 2,6%, a zasięg dzienny - o 3,6%.
Dlaczego Grupa Time odnosi sukcesy? Dlaczego sieć GOLD FM została zastąpiona Eską Rock? W jaki sposób ESKA zamierza wyprzedzić RMF i Zetkę? Zapraszamy na rozmowę z prezesem Eski Leszkiem Koziołem.
http://wirtualnemedia.pl/document.php?id=492423
Dołącz do dyskusji: ESKA powiększy się o nową stację