Usługa esize.me dostępna także na kolejnych rynkach zagranicznych
Dostęp do usługi esize.me w Eobuwie zyskali właśnie klienci w Bułgarii, Czechach, Grecji oraz na Węgrzech. Usługa dostępna jest dla użytkowników urządzeń z systemem operacyjnym Android.
Usługę esize.me została wprowadzona w październiku 2018 r. Wtedy właśnie eobuwie.pl wdrożyło w salonach stacjonarnych skanery 3D. Rozwiązanie rekomenduje najbardziej odpowiedni rozmiar obuwia do danej stopy.
Teraz z rozwiązania będą mogli korzystać klienci w Bułgarii, Czechach, Grecji oraz na Węgrzech. Warunkiem jest posiadanie smartfonu z system operacyjnym Android. W ciągu kilku najbliższych miesięcy klientom na wspomnianych rynkach udostępniona zostanie opcja skanowania także na smartfony z systemem operacyjnym iOS. Usługa będzie rozwijana w kolejnych krajach regionu Europy Środkowej i Wschodniej.
- To uproszczona wersja naszego przełomowego systemu esize.me. W obecnej sytuacji to bardzo praktyczne rozwiązanie. Na podstawie skanu klient otrzymuje rekomendację rozmiaru konkretnego modelu obuwia, którym jest zainteresowany. Dzięki temu zyskuje pewność, że buty, które zamawia dla siebie lub dla najbliższych, będą odpowiednio dopasowane - mówi Konrad Jezierski, dyrektor ds. retail w eobuwie.pl.
Jak korzystać ze skanera w aplikacji esize.me?
Wykonanie skanu w aplikacji jest bardzo proste. Potrzebujemy do tego smartfonu oraz białej kartki A4. Na równym, stabilnym podłożu kładziemy kartkę. Na środku stawiamy stopę (najlepiej w skarpetce o jednolitej barwie) i wykonujemy dwa zdjęcia.
Pierwsze od góry, tak by w kadrze znalazła się stopa oraz cztery rogi kartki. Drugie wykonujemy pod kątem, od strony pięty, by ująć na zdjęciu piętę oraz jeden z przeciwległych rogów kartki.
Aplikacja poprowadzi użytkownika krok po kroku przez proces wykonywania zdjęć. W efekcie powstaje szczegółowy obraz stopy, który jest podstawą do rekomendacji właściwego rozmiaru obuwia.
Dołącz do dyskusji: Usługa esize.me dostępna także na kolejnych rynkach zagranicznych