Era Heyah - nowy operator komórkowy
Polska Telefonia Cyfrowa operator sieci Era zaprezentowała szczegóły dotyczące nowej marki pre-paid "Heyah"
W czwartek PTC ujawniła plany wprowadzenia nowej marki w systemie bezabonamentowym (prepaid) - informuje "Gazeta Wyborcza".
- Główne uderzenie pójdzie na pozyskiwanie osób, które nie są jeszcze użytkownikami żadnej sieci. Chcemy zdobyć w ciągu roku 700 tys. klientów. Docelowo ma to być dwucyfrowy udział w tym segmencie rynku - powiedział "GW" dyrektor Grzegorz Esz z PTC, odpowiedzialny za nowy projekt.
Rozmowy w Heyah kosztują 68 groszy za minutę z VAT w obrębie jej użytkowników i 98 groszy do innych sieci, w tym Ery. Najtańsza oferta w Tak Tak wynosi 85 groszy. Koszt użytkowania jest jeszcze niższy dzięki naliczaniu opłat za rozmowy od początku co sekundę (zwykle naliczanie odbywa się co minutę, ewentualnie co sekundę, ale dopiero po pierwszej minucie). Oznacza to, że maksymalnie kilkunastosekundowa rozmowa może być tańsza niż wysłanie SMS-a. Ma to zmniejszyć zjawisko komunikowania się przez "puszczanie szczura" - X dzwoni do Y i rozłącza się nim Y odbierze rozmowę.
Numery telefonów zaczynają się od cyfr 888, oficjalny start usługi przewidziany jest na 13 marca.
Nowa marka Ery rozwiązuje zagadkę tajemniczych czerwonych łapek pojawiających się w reklamach i na bilboardach. Zwłaszcza w Warszawie są one niemal wszędzie - po raz pierwszy łapkami oklejono wagony warszawskiego metra.
Karty "Heyah" będą działały tylko z telefonami nie posiadającymi blokad SimLock. Najprawdopodobniej razem z kartą nie będzie można kupić telefonu - sprzedawana będzie tylko sama usługa.
Dołącz do dyskusji: Era Heyah - nowy operator komórkowy