SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Equinox Polska z budżetem mediowym Jaguara i Land Rovera

Equinox Polska wygrał przetarg na obsługę mediową marek Jaguar i Land Rover na naszym rynku. Współpraca obejmie również doradztwo w zakresie komunikacji marketingowej.

W ramach współpracy Equinox Polska będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów do kampanii wszystkich modeli samochodów Jaguar i Land Rover.

- Nasz wybór podyktowany jest ofertą najbardziej zbliżoną do naszych oczekiwań a także zespołem, który wzbudził nasze zaufanie - uzasadnia Marcin Dąbrowski, CEO Jaguar Land Rover w Polsce.

Poprzednio budżet mediowy Jaguar Land Rover w Polsce obsługiwał Starcom.

Dołącz do dyskusji: Equinox Polska z budżetem mediowym Jaguara i Land Rovera

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xmen
zaufanie? buhahahahaha:)
odpowiedź
User
tyrion
szkoda że jaguar będzie przepłacał za robotę wykonaną przez młodych pracowników z Ukrainy i Białorusi. wstyd
odpowiedź
User
bond
a zaufanie buduje się latami. Lata doświadczeń, zdobywania umiejętności, .... multidyscyplinarnych, ale to śmieszne.
odpowiedź