"Rozmowy" butów w reklamie Eobuwie. Autorem agencja PZL
Pod hasłem „Twoje buty mówią o Tobie” wystartowała kampania reklamowa przygotowana przez agencję PZL na zlecenie Eobuwie.pl.
Poza Polską kampania „Twoje buty mówią o Tobie” prowadzona będzie na kilkunastu rynkach europejskich. To pierwszy etap zaplanowanej na dłuższy okres komunikacji, która z jednej strony ma wspierać budowę wizerunku marki i zwiększać jej świadomość a z drugiej podkreślać szerokość i różnorodność asortymentu.
Rozmowa butów w reklamie Eobuwie
Osią kampanii jest 45-sekundowy spot, w humorystyczny sposób przedstawiający buty. Obuwie pokazano jako grupkę "plotkującą" w szatni przedszkola.
Kampania realizowana będzie całkowicie w internecie, opierając się na różnej długości formatach video, kampanii display’owej oraz materiałach w social mediach. Jednocześnie kampanię wspierać będą działania z influencerami, realizowane przez agencję digitalową Buzzgrow.
W ramach współpracy PZL odpowiada za strategię komunikacji, kreację kampanii video oraz przygotowanie designu i wizualnej strony kampanii. Produkcją kampanii zajął się OtoFilm oraz Maciej Miloch (PhotoBy).
Dołącz do dyskusji: "Rozmowy" butów w reklamie Eobuwie. Autorem agencja PZL