Energa wdrożyła nowy system billingowy, problem braku faktur rozwiązany
Zarząd spółki energetycznej Energa poinformował o zakończeniu wdrożenia nowego systemu billingowego, co ostatecznie rozwiązało problem braku faktur dla klientów.
Podczas konferencji prasowej zarządu Energi jej prezes, Daniel Obajtek, ogłosił przezwyciężenie problemu długotrwałego braku faktur dla klientów spółki. Nastąpiło to w wyniku prac dedykowanych zespołów ekspertów. Władze spółki ogłosiły, że do końca lipca zdecydowana większość zaległych faktur, które były konsekwencją wdrożenia nowego systemu billingowego, została wystawiona i wysłana do klientów.
- Nasza spółka osiągnęła konkretny sukces. W marcu ok. 80 tys. klientów wciąż było długotrwale niefakturowanych. Niektórzy z nich czekali przy tym na rachunki nawet od 2015 roku. Wszystko to było winą decyzji o migrowaniu danych klientów do niestabilnego systemu, przez co doszło do nieprawidłowości i problemów z fakturowaniem - wyjaśniał podczas konferencji prezes Daniel Obajtek.
Problemy z fakturami Energi trwały od 2015 roku, kiedy wprowadzono nowy system obsługi klientów. Ze względu na brak porozumienia, a potem spór sądowy z realizującym zamówienie dostawcą, oprogramowanie zostało przejęte przez informatyków spółki przedwcześnie, w konsekwencji czego system stał się niestabilny, a faktury przestały spływać do klientów.
Grupa Energa w ramach działań marketingowych prowadzi akcje sponsoringowe m.in. drużyn sportowych. W lipcu tego roku podpisała umowę sponsorską z Lechią Gdańsk.
Dołącz do dyskusji: Energa wdrożyła nowy system billingowy, problem braku faktur rozwiązany