Energa chce zatrudnić firmę do rocznej obsługi telefonicznej kampanii
Spółka Energa planuje zatrudnić firmę, która zajmie się realizacją telefonicznej kampanii lojalizacji klientów spółki Energa-Obrót, dostawcy energii. Będzie z nią współpracować rok.
Wybrana w przetargu firma będzie realizować dla Energa Obrót telefoniczne kampanie sprzedażowe przez cały 2019 rok. W tym celu otrzyma od zleceniodawcy wyselekcjonowane, teleadresowe bazy danych klientów spełniających kryteria kampanii.
Do jej zadań należeć będzie zapewnienie należytej obsady pracowników niezbędnej do wykonania zleconych usług, obsługa połączeń wychodzących i sprzedaż produktów spółki, obsługa połączeń wychodzących i potwierdzanie woli zawarcia umowy przez klienta oraz proponowanie usług energetycznych i/ lub okołoenergetycznych.
Umowa ze zwycięzcą przetargu zostanie podpisana na rok. Przetarg trwa do 5 listopada br.
Spółka Energa na początku października wybrała agencje MyPlace i Ibento do obsługi organizowanych przez nią eventów i zadań specjalnych.
Firma ujawniła też, że za sponsoring klubu piłkarskiego Lechia Gdańsk w okresie od 30 sierpnia br. do 30 czerwca 2019 roku zapłaci 5,5 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Energa chce zatrudnić firmę do rocznej obsługi telefonicznej kampanii