SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Enea wybiera agencję reklamową do dwuletniej współpracy

Spółka Enea, dostawca energii ruszyła z przetargiem na obsługę reklamową. Z wybraną w nim agencją będzie pracować przez dwa lata - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Przetarg dotyczy zawarcia przez spółkę Enea umowy ramowej na świadczenie kompleksowej obsługi ATL i BTL w zakresie planowania i projektowania wszystkich materiałów produktowych, sprzedażowych, promocyjnych, wizerunkowych i informacyjnych.

Szczegółowe dane dotyczące planowanych zadań precyzowane będą każdorazowo w briefach. Brief będzie zawierał opis wszelkich parametrów niezbędnych do prawidłowej wyceny i wykonania zamówienia (m.in. opis i cel kampanii, grupę docelową, czas trwania i termin realizacji kampanii, zakładane kanały komunikacji i nośniki).

W ramach świadczonej obsługi kompleksowej w obszarze ATL i BTL wybrana agencja będzie zobowiązana do wykonywania usług dostosowanych do aktualnie prowadzonych przez spółkę działań i kampanii.

Agencja ta będzie współpracować przy  tworzeniu  strategii  promocyjnej/reklamowej  w  obszarze  offline  i  online  w  ramach
realizacji celów sprzedażowych i wizerunkowych oraz przy tworzeniu strategii zaangażowania społecznego marki,  a także przy tworzeniu i realizacji komunikacji z interesariuszami Enea oraz przy przygotowywaniu bieżących działań informacyjno-promocyjnych oraz kampanii z obszaru społecznej odpowiedzialności.

Zajmie się też tworzeniem i realizacją komunikacją z klientami biznesowymi (B2B) i indywidualnymi (B2C), tworzeniem i opracowywaniem projektów materiałów reklamowych i promocyjnych BTL i ATL, tworzeniem tekstów reklamowych, reklam prasowych, radiowych, tv, internetowych itp. 

Będzie również odpowiadać za planowanie,  organizację  i  obsługę  loterii  promocyjnych, akcji promocyjnych i konkursów itp.

Umowa na 2 lata, 100 tys. zł wadium

Enea planuje wybrać w przetargu maksymalnie 2 agencje reklamowe. Umowa zostanie zawarta na okres 2 lat.

O wyborze zwycięzcy zdecydują: cena (waga: 60), doświadczenie zespołu dedykowanego do obsługi spółki (30) oraz nagrody i nominacje w branżowych konkursach reklamowych (10). 

Warunkiem udziału w przetargu jest wpłata 100 tys. zł wadium. Oferty można składać do 21 grudnia br.

Przypomnijmy, że spółka zależna Enea Operator jest w trakcie przetargu na obsługę mediową.

Dołącz do dyskusji: Enea wybiera agencję reklamową do dwuletniej współpracy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl