Enea wybiera agencję public relations do współpracy przez dwa lata
Państwowa firma Enea, dostarczająca energię elektryczną, rozpoczęła przetarg na świadczenie usług public relations. Wybierze agencję do dwuletniej współpracy. Budżet wynosi 1,5 mln zł netto.
Wybrana w przetargu agencja będzie odpowiadać m.in. za wsparcie prac pionu zarządczego komunikacji w Grupie Enea w zakresie realizacji celów i kierunków komunikacji korporacyjnej.
Będzie wspierać spółkę w relacjach z mediami, współpracować z departamentem PR i komunikacji spółki, organizować konferencje, briefingi itp.
Zajmie się też budowaniem wizerunku spółki poprzez kreowanie inicjatyw komunikacyjnych i wizerunkowych w zakresie PR itp.
Od zgłaszających się wymaga się m.in. posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do realizacji przedmiotu przetargu, np. wiedzy o działalności Grupy Enea, doświadczenia w organizacji eventów z udziałem najwyższych władz państwowych oraz minimum rocznej współpracy z podmiotem notowanym na GPW i działającym w branżach energetycznej, przemysłowej lub paliwowej, w okresie ostatnich trzech lat.
Enea informuje, że w ramach prowadzonego przetargu dopuszcza zawarcie umowy ramowej z więcej niż jedną agencją na maksymalne łączne wynagrodzenie 1,5 mln zł netto (bez VAT).
Umowa zostanie zawarta na okres dwóch lat.
Przetarg trwa do 5 lutego br. Oferty można składać drogą mailową na adresy: beata.wojkiewicz@enea.pl i magdalena.gorka@enea.pl (konieczne jest wysłanie korespondencji na oba wymienione adresy).
Dołącz do dyskusji: Enea wybiera agencję public relations do współpracy przez dwa lata