Empik przenosi budżet mediowy z SMG do MEC
Dom mediowy MEC wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla sieci salonów i sklepu internetowego Empik. Pokonał w nim m.in. dotychczasową agencję mediową tego marketera - SMG (Publicis Media).
Agencja mediowa MEC zajmie się planowaniem i zakupem wszystkich mediów do kampanii reklamowych Empiku.
Firmy nawiązują współpracę po przetargu, w którym MEC pokonał trzy konkurencyjne agencje. Empik podejmował decyzję o wyborze domu mediowego na podstawie kryterium ceny oraz zaproponowanej przez agencje strategii mediowej.
MEC i Empik nie podają nazw i liczby pozostałych uczestników przetargu. Audytorem w nim była firma Double Check.
Ostatnio obsługą mediową Empiku zajmował się dom mediowy SMG (Publicis Media), który przejął tego klienta w 2015 roku od MullenLowe Mediahub. Pierwsze kampanie Empiku obsługiwane przez MEC ruszą w listopadzie.
Dołącz do dyskusji: Empik przenosi budżet mediowy z SMG do MEC