Empik z nowym chief commercial officerem, przeszedł z Allegro
Do zarządu Empiku dołączył Karol Czupryński, obejmując stanowisko chief commercial officera. Wcześniej pracował m.in. w Allegro, Procter & Gamble i Boston Consulting Group.
Karol Czupryński jako chief commercial officer odpowiada w Empiku za zakupy oraz omnikanałowe zarządzenie kategoriami sprzedażowymi.
- Chcemy, by nasza multikategoryjna oferta pełna nowości i nietuzinkowych produktów poszerzała horyzonty klientów. Empik to marka z mocną pozycją i silnymi fundamentami, ale jednocześnie ogromnym potencjałem dalszego wzrostu, który będziemy mogli wspólnie w kolejnych latach realizować - podkreśla w komunikacie prasowym.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Poprzednio przez prawie trzy lata Karol Czupryński był związany z Grupą Allegro. Przez ostatnie pół roku zarządzał ekspansją zagraniczną, a przedtem pełnił funkcję commercial directora.
Wcześniej przez 4,5 roku był związany z Boston Consulting Group (m.in. jako szef obszaru konsumenckiego i handlowego w Polsce) oraz przez 10 lat z Procter & Gamble (m.in. jako brand manager i global brand manager niektórych kategorii produktowych). Od jesieni 2019 roku jest w radzie nadzorczej firmy carsharingowej Panek.
Ewa Szmidt-Belcarz szefową i właścicielką Empiku
Prezeską Empiku od 2015 roku jest Ewa Szmidt-Belcarz. Latem ub.r. przejęła od funduszu Penta Investments 51 proc. akcji firmy. Zapowiedziano, że do 2024 roku Empik przeznaczy 350-400 mln zł na inwestycje - zarówno w e-commerce, jak też rozwój salonów stacjonarnych.
Grupa Empik w 2021 roku osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 17,3 proc. do 2,12 mld zł (z czego już 48 proc. w internecie) i 26,77 mln zł zysku netto. Na koniec roku miała 326 salonów stacjonarnych, o 32 więcej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Empik z nowym chief commercial officerem, przeszedł z Allegro
duże firmy robią w kakao, a co dopiero małe i malutkie. Wiedźminy podały ich do sądu o zaległe faktury i poza opisał na 10 milionów z czego 2 miliony z czymś to wartość faktur, a reszta to karne odsetki. Właściciel zysku mógł w ywiadzi, że zamawiali książki Gry o tron od jakichś pośredników i dopłacali, bo musieli kupującym dać rabat, ale zaległych faktur Zyski nie zapłacili, żeby bezpośrednio z wydanictwa brać książki..... Trzeba coś dodawać?