EMLab zastąpił EventLab
Agencja experiential marketingu EventLab zmienia nazwę na EMLab. Nowa nazwa i logo mają bezpośrednio komunikować zakres działalności spółki.
Agencja EMLab będzie zajmować się tym samym co jej poprzedniczka – experiential marketingiem, czyli marketingiem doświadczeń, w tym eventami, marketingiem partyzanckim (guerilla), działaniami ambient. W ostatniej z tych kategorii, agencja została w 2006 roku uhonorowana nagrodą Golden Arrow, za stworzenie oraz realizację strategii komunikacyjnej dla marki samochodów MINI - podano w komunikacie.
„Byliśmy niewolnikami własnej nazwy” – mówi Julian Kozankiewicz, Partner Zarządzający EMLab. „Kojarzono nas z eventami, a realizujemy znacznie szersze projekty. Najlepszy tego dowód to nagroda w kategorii ambient media. Chcemy zachować dynamiczne tempo rozwoju, więc zdecydowaliśmy, że zmiana nazwy jest nieunikniona. Dodatkowo nasze usługi rozszerzą się o działania z kategorii marketingu szeptanego (Word-Of-Mouth). Obecnie rekrutujemy oddzielny zespół, który będzie zajmował się tą usługą.”
Agencja EMLab powstała w lutym 2005 roku.
„Walczymy ze stereotypem, jaki panuje w branży na temat mierzalności experiential marketingu. Te działania można mierzyć i my to robimy” – podkreśla Julian Kozankiewicz.
Spółka jest częścią grupy marketingowej Mothership. EMLab obsługiwał takie marki i firmy jak: MINI, BMW, Jelfa S.A., Nissan, RedBull, Vaillant, Jack Daniel’s, Bosch, GetinBank. W każdym przypadku działania miały bardzo oryginalny charakter. Dla firmy Bosch, prezentacja nowych narzędzi odbyła się na placu budowy w centrum Warszawy. Dla producenta alkoholi – Diageo Polska – EMLab zorganizował nietypową imprezę w dwóch klubach jednocześnie, gdzie zawitały największe gwiazdy show-biznesu. Dla marki MINI agencja zainscenizowała udawaną akcję paparazzi na Macieja Zienia przed Pałacem Kultury i Nauki.
Dołącz do dyskusji: EMLab zastąpił EventLab