Emlab wspiera Fortunę Zakłady Bukmacherskie
Agencja eventowa EMLAB (Grupa S/F) wspiera firmę Fortuna Zakłady Bukmacherskie w projekcie Fortuna Puchar Świata Deluxe Ski Jump, prowadzonym we współpracy z Polskim Związkiem Narciarskim.
Emlab we współpracy z agencją Gameset opracował koncepcje aktywacji sponsoringowych dla marki Fortuna Zakłady Bukmacherskie w obszarze skoków narciarskich.
– Ze względu na to, że Fortuna jest klientem jednej ze spółek Grupy Scholz&Friends - agencji The Digitals, przygotowana została strategia łącząca kompetencje trzech agencji z jednej grupy jako innowacyjny projekt własny. Wspólnie opracowana przez Emlab oraz agencje marketingu gamingowego Gameset strategia aktywacji jest pewnego rodzaju nową kategorią produktową „retro gaming”, która opiera się na jednym z najbardziej kultowych tytułów, jeżeli chodzi o gry sportowe - Deluxe Ski Jump, która dwie dekady temu święciła wielkie triumfy na polskim rynku – komentuje Wojciech Małysz, dyrektor zarządzający Emlab.
Fortuna Puchar Świata Deluxe Ski Jump w ośmiu miastach
Za projekt aktywacji w ośmiu polskich miastach odpowiadają po stronie Gameset Krzysztof Żyła (senior project manager) oraz Piotr Bombol (CEO Gameset).
Po stronie Emlab za prace odpowiadają Wojciech Małysz (dyrektor zarządzający), Maciej Sikorski (business development manager), Katarzyna Kałczyńska (senior event manager), Michał Kubczak, Łukasz Jackowski a także Karolina Kowalska z Agencji keyPR, kierująca PR projektu zewnętrznie. Po stronie The Digitals turniejem zajmuje się Maciej Janiszewski.
Umowa została podpisana na 3 miesiące, czyli okres aktywacji projektu w 8 miastach, w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Emlab wspiera Fortunę Zakłady Bukmacherskie