Emirates reklamują atrakcje „do zobaczenia w Dubaju” (wideo)
Linie lotnicze Emirates wspólnie z Wydziałem ds. Promocji Turystyki i Handlu Dubaju rozpoczęły we wtorek ogólnoświatową kampanię promującą atrakcje turystyczne tego miasta. Jej budżet wynosi ok. 20 mln dolarów.
Reklamy pod wspólnym hasłem „Do zobaczenia w Dubaju” mają eksponować atrakcje turystyczne tego miasta, obalając też związane z nim stereotypy. Jeden ze spotów pokazuje tawernę serwującą świeżo złowione ryby na tle wieżowca Budż al-Arab, co ma symbolizować kontrast między luksusowym hotelem a najprostszą jadłodajnią. Zresztą ta tawerna pojawiła się jako odkrycie kulinarne w programie telewizyjnym słynnego szefa kuchni Anthony’ego Bourdaina.
Kampania obejmuje telewizję, prasę oraz outdoor. Jest prowadzona głównie w Europie, Azji, Afryce, Ameryce Łacińskiej i na Bliskim Wschodzie.
Jest to jedna z największych akcji promocyjnych zorganizowanych przez linie Emirates wspólnie z Wydziałem ds. Promocji Turystyki i Handlu.
Obsługą mediową linii Emirates zajmuje się globalnie dom mediowy Havas Media.
Dołącz do dyskusji: Emirates reklamują atrakcje „do zobaczenia w Dubaju” (wideo)