Emilia Abramowicz: z Tradedoubler do Cube Group
Do działu agencyjnego agencji performance marketingowej Cube Group dołączyła Emilia Abramowicz, obejmując funkcję senior account managera. Poprzednio pracowała w sieci Tradedoubler.
Do obowiązków Abramowicz należy obsługa domów mediowych i agencji przez planowanie, realizację i optymalizację kampanii marketingowych, przeprowadzanych z wykorzystaniem oferty performance należących do Cube Group marek - sieci dla e-commerce’ów SalesMedia, sieci afiliacyjnej NetSales oraz sieci mailingowej MailSales.
Abramowicz raportuje bezpośrednio do Sebastiana Niekraszewicza, head of agency sales i Joanny Królik, head of agency operations.
Poprzednio Abramowicz związana była z siecią Tradedoubler, gdzie jako senior client development executive zajmowała się obsługą klientów z branży finansowej, fashion, e-commerce oraz domów mediowych. Do jej zadań należało prowadzenie kampanii efektywnościowych, programów partnerskich oraz kampanii w modelu programmatic.
Dołącz do dyskusji: Emilia Abramowicz: z Tradedoubler do Cube Group