SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Emilia Abramowicz: z Tradedoubler do Cube Group

Do działu agencyjnego agencji performance marketingowej Cube Group dołączyła Emilia Abramowicz, obejmując funkcję senior account managera. Poprzednio pracowała w sieci Tradedoubler.

Do obowiązków Abramowicz należy obsługa domów mediowych i agencji przez planowanie, realizację i optymalizację kampanii marketingowych, przeprowadzanych z wykorzystaniem oferty performance należących do Cube Group marek - sieci dla e-commerce’ów SalesMedia, sieci afiliacyjnej NetSales oraz sieci mailingowej MailSales.

Abramowicz raportuje bezpośrednio do Sebastiana Niekraszewicza, head of agency sales i Joanny Królik, head of agency operations.

Poprzednio Abramowicz związana była z siecią Tradedoubler, gdzie jako senior client development executive zajmowała się obsługą klientów z branży finansowej, fashion, e-commerce oraz domów mediowych. Do jej zadań należało prowadzenie kampanii efektywnościowych, programów partnerskich oraz kampanii w modelu programmatic.

Dołącz do dyskusji: Emilia Abramowicz: z Tradedoubler do Cube Group

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl