Email Analytics - nowe narzędzie w GetResponse
GetResponse, dostawca usług email marketingowych, wprowadził do swojej platformy narzędzie analityczne Email Analytics, dzięki któremu marketerzy mogą obserwować statystyki wysłanych wiadomości, a także mierzyć ROI kampanii mailingowych.
Email Analytics umożliwia obserwowanie konwersji bezpośrednio ze strony internetowej, bez potrzeby instalowania dodatkowego oprogramowania.
Marketerzy mogą sprawdzać w jakim dniu najwięcej osób otworzyło wysłaną wiadomość lub kliknęło znajdujący się w niej link, a także dokładnie o jakiej porze dnia kliknięć czy otwarć jest najwięcej.
Interfejs statystyk umożliwia tworzenie segmentów listy odbiorców w oparciu o ich aktywność i reakcję na otrzymane wcześniej newslettery, np. otwarcie newslettera lub kliknięcie w konkretny link.
Narzędzie pozwala również na porównanie wyników dwóch wiadomości, dzięki czemu możliwe jest ustalenie jaki rodzaj wiadomości jest najskuteczniejszy.
Więcej informacji na temat nowej funkcjonalności GetResponse można znaleźć na tej stronie.
Dołącz do dyskusji: Email Analytics - nowe narzędzie w GetResponse