Electro World: A my ściągamy ceny z Internetu
W prasie, punktach sprzedaży i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa sklepów Electro World. Akcję pod hasłem „A my ściągamy ceny z Internetu” przygotowały firmy Hand Made i MPG.
Kampania sieci wielkopowierzchniowych sklepów Electro World ma na celu walkę z obiegową opinią, która mówi, że w sieci sklepów RTV/AGD można oglądać produkty, rozmawiać z doradcami, ale kupować nie warto, ponieważ jest tam zbyt drogo, dlatego lepiej robić zakupy w sklepie internetowym. Akcja ma uświadomić konsumentom, że ceny w sklepach Electro World wcale nie są wyższe niż w internecie, a dodatkową zaletą zakupów w sklepie jest fachowa pomoc i pełna dostępność sprzętu na półkach.
Kampania jest oparta na haśle „A my ściągamy ceny z Internetu” oraz wizerunkach kobiet i mężczyzn „przyłapanych” w chwili ściągania z siebie fragmentów ubrań. Jest to nieco frywolna metafora strategii Electro World polegającej na utrzymywaniu spójnych cen w sklepie internetowym i salonach sprzedaży.
Akcja obejmuje prasę (m.in. „Dziennik Zachodni", „Metro", katowickie wydanie „Gazety Wyborczej"), punkty sprzedaży (materiały POS) oraz outdoor (nośniki w aglomeracjach miejskich, w których działają sklepy Electro World). Kreację kampanii przygotowała agencja Hand Made, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: Electro World: A my ściągamy ceny z Internetu