SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ekstraklasa: PKO BP przez trzy lata partnerem głównym, Totalizator Sportowy z Lotto dalej sponsorem tytularnym

PKO Bank Polski podpisał trzyletnią umowę, w ramach której będzie partnerem głównym i oficjalnym bankiem Ekstraklasy. Z kolei sponsorem tytularnym rozgrywek pozostanie marka Lotto należąca do Totalizatora Sportowego.

Od lewej: Marcin Animucki, Mateusz Morawiecki, Olgierd Cieślik, Zbigniew Jagiełło; fot. PKO BPOd lewej: Marcin Animucki, Mateusz Morawiecki, Olgierd Cieślik, Zbigniew Jagiełło; fot. PKO BP

W ramach podpisanej umowy logo PKP BP będzie obecne na koszulkach 16 drużyn, na wszystkich stadionach oraz w transmisjach z meczów. Bank zamierza zaangażować się w długofalową współpracę z Ekstraklasą, obejmującą także wsparcie rozwoju ligi i młodych piłkarskich talentów w Polsce.

- Chcemy angażować się w proces budowy silnej ligi najpopularniejszej w Polsce dyscypliny sportu - piłki nożnej. Zależy nam na jej rozwoju a przede wszystkim wspieraniu młodych talentów. Będziemy współpracować na wielu płaszczyznach oferując dużą wiedzę ekspercką z zakresu finansów, która powinna przynieść korzyści zarówno klubom, jak i zawodnikom występującym w Ekstraklasie - zapowiada Zbigniew Jagiełło, prezes PKO BP. - Podobnie, jak w zachodnich rozgrywkach, Bank uruchomi system emerytalny dla graczy w Polsce. Piłka nożna to nie tylko rywalizacja i medale, ale tez prawdziwa pasja, która łączy. To także wspólnota nie tylko sportowej społeczności całych regionów, ale także kibiców. Wspierając Ekstraklasę chcemy być jeszcze bliżej naszych klientów - dodaje.

Z kolei Totalizator Sportowy podpisał umowę sponsorską z Ekstraklasą na kolejne trzy lata. W najbliższym sezonie rozgrywki nadal będą funkcjonować pod nazwą Lotto Ekstraklasa. Znaczek rozgrywek, z logotypem Lotto, pozostaje m.in. na koszulkach wszystkich piłkarzy oraz w przestrzeni reklamowej wszystkich szesnastu stadionów. Ponadto będzie wciąż prezentowany podczas transmisji telewizyjnych z meczów w trakcie całego sezonu, a także za pośrednictwem wszelkich kanałów komunikacji prowadzonych przez kluby i ligę.

Lotto jest sponsorem tytularnym Ekstraklasy od dwóch sezonów. W pierwszym sezonie Totalizator Sportowy zapłacił za to ok. 10 mln zł, a w drugim - ok. 7 mln zł. Natomiast wcześniej przez dwa lata sponsorem rozgrywek była należąca do Totalizatora Sportowego marka Keno.

- Nowy kontrakt to nowe możliwości, które obejmą także wsparcie najmłodszych piłkarskich talentów. Tego typu działania służą nie tylko rozwojowi polskiej piłki nożnej, ale wpisują się również w ustalenia i wnioski płynące z majowych obrad Okrągłego Stołu, zorganizowanych z inicjatywy premiera Mateusza Morawieckiego. Przechodzimy więc od słów do czynów - podkreśla Olgierd Cieślik, prezes Totalizatora Sportowego.

- Kontynuując wspieranie najwyższego stopnia rozgrywek w Polsce, podejmujemy także bliższą współpracę z kibicami piłkarskimi, którym cały czas konsekwentnie przypominamy, że kupując produkty Lotto, automatycznie wspierają polski sport, przekazując na ten cel każdego roku setki milionów złotych. Dzięki nim wygrywają nie tylko pasjonaci futbolu, ale całe społeczeństwo. Kolejny rok współpracy z Ekstraklasą ma dla nas nie tylko wymiar biznesowy, ale także symboliczny, bowiem rośnie w siłę zarówno najważniejsza polska liga, jak i Totalizator Sportowy, który właśnie wchodzi w nowe obszary rynku - dodaje Cieślik.

Ekstraklasa przedłużyła na kolejny okres wszystkie umowy sponsorskie obowiązujące do końca zeszłego sezonu. W rezultacie parterami oficjalnymi rozgrywek pozostają dwie marki firmy Oshee (Oshee, Combu), Henryk Kania i Aztorin.

Ekstraklasa podkreśla, że dzięki temu w ostatnich 9 miesiącach budżet sponsorski rozgrywek wzrósł dwukrotnie (w październiku ub.r. zmienił się zarząd spółki: odwołanych prezesa Dariusza Marca i Jacka Bednarza zastąpił Marcin Animucki). W najbliższym roku ten budżet wyniesie ok. 30 mln zł, które zostaną rozdzielone między kluby grające w Lotto Ekstraklasie

- Dzięki przemyślanemu pakietowi świadczeń, pozwalających na bardzo dużą ekspozycję marek dwóch partnerów w ramach rozgrywek Ekstraklasy, pozyskaliśmy do współpracy potężne polskie firmy, które zdecydowały się z nami związać na trzy najbliższe sezony. W rezultacie będziemy realizować jeden z największych projektów sponsorskich w naszym kraju. Przy tak dużej wartości świadczeń naszym wspólnym celem będzie wykorzystanie wszelkich możliwości, by zapewnić jak najwięcej korzyści zarówno dla sponsorów, jak i kibiców - komentuje Marcin Animucki.

 

Nowy sezon Lotto Ekstraklasy startuje w piątek. Tak jak w ostatnich trzech sezonów, zdecydowaną większość meczów będzie transmitować nc+, a po dwa spotkania z każdej kolejki (pierwsze piątkowe i poniedziałkowe) - Eurosport 2. Z kolei TVP będzie pokazywać magazyn ze skrótami i dwa mecze z całego sezonu.

Dołącz do dyskusji: Ekstraklasa: PKO BP przez trzy lata partnerem głównym, Totalizator Sportowy z Lotto dalej sponsorem tytularnym

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ek.
Ten produkt, to g... w sreberku, a kibice jak durnie płacą za taki bubel nabijając kabzy NC+, Weszlo i całej branży. Bez systemowej zmiany na wzór francuski/belgijski/angielski poziom polskiej piłki (i ligi się) nie podniesie.
odpowiedź
User
obywatel
Łatwo wydawać publiczne pieniądze...
odpowiedź
User
jan
Nowa strona erotyczna na której znajdziesz sasiadke.
Ponad milion ofert z całej Polski!

www.ftentdat.Ga
_________________________
Może to będzie Twój szczęśliwy dzień.
odpowiedź