„Ekipa na swoim” - program Polsatu w kampanii piwa Warka
Pod hasłem „Ekipa na swoim” rozpoczęła się największa w historii tej marki kampania reklamowa piwa Warka (Grupa Żywiec). Akcję, związaną z programem „Ekipa na swoim” w Polsacie, przygotowały i realizują firmy Just, Men at Work, Opus Film, The Digitals, MediaVest i Roots PR.
Nowa reklama Warki pokazuje grupę przyjaciół, którzy co chwilę wymyślają zabawne akcje: spontaniczne żarty i wypady za miasto. W ten sposób lepiej się poznają i mogą razem spełnić zrealizować swoje marzenie: otwierają własny pub.
Taki przekaz ma podkreślać, że Warka jest sponsorem reality show „Ekipa na swoim”, który w maju pojawi się na antenie Polsatu (więcej na ten temat). W programie drużyny znajomych będą walczyć o możliwość prowadzenia piwiarni Warki w wybranym mieście (Toruniu, Częstochowie lub Kielcach). Zwycięzcy podpiszą z Grupą Żywiec pięcioletnią umowę franczyzową, a w pakiecie otrzymają wyposażenie i umeblowanie piwiarni oraz wsparcie finansowe i merytoryczne w początkowym okresie.
Kampania reklamowa obejmuje wszystkie media - na czele z telewizją i internetem (m.in. konkurs na facebookowym fanpage’u Warki, w którym każdy będzie mógł opowiedzieć o swoich zwariowanych akcjach z kumplami, a zwycięzcy zorganizują imprezę w wybranej przez siebie piwiarni) - oraz punkty sprzedaży (materiały POS, branding butelek, puszek i opakowań zbiorczych, działania promocyjne).
Kreację reklam ATL przygotowała agencja Just, materiałówBTL - agencja Men at Work, a produkcją spotu zajęła się firma Opus Film. Za działania w internecie odpowiada agencja The Digitals, za zakup mediów - dom mediowy Mediavest, a za działania public relations - agencja Roots PR.
Dołącz do dyskusji: „Ekipa na swoim” - program Polsatu w kampanii piwa Warka